Tervehdys taas! Kunnan kesätyöt saatiin hoidettua kunnialla (tai vähemmän kunnialla) loppuun viime viikolla shuhishevashta shishilishkotädishtä (joka ärsytti meitä liialla hössöttämisellään, huono kuuloisuudellaan, muistamattomuudellaan ja kaikella mahollisella koko viikon ja jonka vuoksi olimma kolmanneksi viimeisenä työpäivänä jo aivan hermoromahuksen partaalla emmäkä enää jaksaneet muuta kuin tiuskia sille, ja joka viimeisenä työpäivänä alkoki yhtäkkiä mukavaksi ja meillä oli oikeinkin antoisat keskustelut tupakan poltosta) huolimatta. No.. jokatapauksessa tätä töitten loppumista piti perjantaina tietenkin alkaa juhlistamaan, siitäkin huolimatta että poikaystäväni oli samana iltana tulossa hakemaan minua siskonsa kanssa hänen luokseen. Kai mie jotenki ajattelin pienissä aivoissani että "ei se nyt haittaa jos mie muutaman.." No kuitenki, sehän ei sitte jääny siihen muutamaan, tein idioottimaisia asioita ja nyt mulla on aivan järkyttävä olo! Pelkään ettei me saaha enää selvitettyä tätä. 

Minun perusluonne on semmonen ilonen, pirteä, nauravainen. En yleensä jaksa etukäteen murehtia mistään. Olen joskus vähän liianki huoleton. Mutta nyt, olen jo kolme päivää ollu kaikkea muuta kuin mitä yleensä olen. Täysin päinvastanen. Ja on mulla siihen kyllä aihettaki. Voisin melkein sanoa ettei mulla olis ees oikeutta olla tässätilanteessa ilonen ja huoleton. Onneksi mulla kuitenki on ystäviä jotka tuntee minut ja tietää etten tahallani ikinä kettään satuttais, olen vain päissään hieman arvaamaton ja teen joskus ajattelemattomia asioita. Onneksi nämä ystävät kuitenki jaksaa tukea minua minun teoista huolimatta. Ne on niitä oikeita ystäviä ja ilman heitä mie en ikinä tulis pärjäämään! 

Viikonloppu siis tosiaan meni aika masentuneissa tunnelmissa, tänään onneksi oli töitä, isällä nyt siis olen loppukesän töissä, mutta niin, siellä oli onneksi niin paljon tekemistä, kun tyhjennettiin meän vanhan huoltoaseman ullakkoa uusien omistajien tieltä, että en kertakaikkiaan kerenny ajattelemaan mittään eikä siis menny koko päivä masistellessa. Illalla Jennin tykönä ja kylillä pystyin jo jopa nauramaan mutta nyt kun tulin kotia niin kaikki ajatuksethan tietenki valtasi taas pään.. Huomenna on kuitenki taas uus päivä ja toivottavasti töissä kiirettä! Nyt voisin yrittää nukkumista että jaksaisin huomenna herätä ajoissa! Näistä töistä en uskalla myöhästellä.. :D Laitan kuitenki vielä loppuun muutamia kuvia:) 

 

P6140007-normal.jpg

P6140014-normal.jpg

P6110012-normal.jpg

ja tuo yläpuolella oleva kuva sampun osalta aaaika läpällä.. mutta ei kuitenkaan kännissä!:) 

P6080138-001-normal.jpg

P6080139-001-normal.jpg

P5220015-normal.jpg

2013-05-10-normal.jpg

Ja nyt, hyvät yöt! <3